Løsning på opkalds udfordring via mobil

Telenor har er kommet frem til at rettelsen lå i deres netværk. Denne rettelse er nu udført, så udfordringerne med opkald der ikke går igennem skulle nu være løst.

Telenor har fundet en fejl mere. Denne fejl er i 4G netværket. Der gør at telefonen opfører sig som optaget. Fejlen er rettet.

Det er ikke nødvendigt at genstarte telefonen alligevel, men det kan være en god ide at gøre det.

Oplever i kald der ikke går igennem så meld direkte til IT:

  • Eget nummer:
  • Modpart nummer:
  • Tid:
  • Sted:
  • Kort beskrivelse af oplevelsen:

Den perfekte situation (hvis man kan tale om det, når der er fejl)

  • Har man registreret en telefon som ikke virker.
    1. Lad telefonen ligge.
    2. Ring til den fra en anden telefon, og se om telefonen ringer. Ringer den ikke, kontakt IT og lad telefonen ligge.
    3. Fejlen kan kun ses/findes når situationen og nogle særlige forhold eksisterer. Melder telefonen sig på net igen, er chancen for at finde fejlen forspildt.

 

Vi har bedt Telenor om ikke at lukke sagen, vi vil være sikre på der ikke er mere at komme efter.